Quantcast

Statusuri ;x

Dyana Dyana

Statusuri ;x

se.ntâmplă.n viaţă să mai greşeşti dar totul treCe Când eşti iubit  şi Când iubeşti! :x

Iubeşte.mă vara, când cerul e cel mai albastru

Şi odată cu timpul...Sper să rămânem la fel şi daCă trecem prin noroi, ne oprim să ne jucăm în el... :X”

Şterge.ţi laCrima.Nu vreau păreri de rău.Soare va fi pentru noi MEREU :X

Tu esti cel mai frumos refren din toate piesele mele :x

“You're my One love, my one heart, my one life for sure :Xx

2 inimi feriCite,de nedespartit :x

da.mi mana ta,imbratiseaza.ma si lasa simturile sa ne conecteze la dorintele noastre,sedusi de efect :x

Dyana Dyana

Re: Statusuri ;x

Nu poţi trece prin viaţă singur. Nu are sens, nu este drept. Faţă de cine nu e drept? Faţă de tine însuţi

Cateodata o privire spune mai multe decat o mie de cuvinte. Iar cateodata ascunde o mie de secrete.

Stii cum e?!... In viata nimic nu e perfect!

Refuz sa cred ca visele raman doar... vise!! :|

♥Aminteste'tzi ca timpul nu asteapta p nimeni...ieri este istorie, maine este mister...azi este un dar d la Dumnezeu!!♥”

De Ce ToTul S`a TeRmiNat ? De Ce A TreBuIt Sa CreStem ? ! ... Nu StIu ! ... PaRca Mai FrUmOs Era La StAdiUl De CopiI ...

Priviri goale, vorbe rostite in van, si necuvinte auzite de mine. Ele si gandurile mele

E al dracu' sentiment. Fii atent la piept ce strângi, Că dacă azi eşti fericit...Mâine s-ar putea să plângi !
tu simti vreodata k ai vrea sa ai aripi ? .. k ai vrea sa zbori ?

Fericirea-i un lucru mărunt/ E o aripă care vibrează...

Toti iti vor binele..Nu ti-l lasa furat !

Am avut timp sa fiu egoista si superficiala..sa fac din regrete o boala incurabila.

Am avut timp s descopar k lumea in kre ma aflu nu e lumea in kre mi-as fi dorit s traiesc,
fara s fiu sigura k exista vreuna q kre as fi fost compatibila

Fiecare minte e o fabrica de vise .. crede frate in ele dak nu sunt compromise

~ Nu ma vei cunoaste niciodata cu adevarat ~

Adevarul doare .. cat ai fi de tare .. :|